CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 21, 2010

gelak ketawa

I've got this e-mail from my frenz,mmg klaka laa.so,I'm taking the honor to share it with u guys.enjoy it!!!


1.Cium Isteri
Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami:
Isteri :Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu?
Suami :Kenapa? Isteri :Tiap pagi sebelum pergi kerja,suami dia akan cium isterinya. Bila pulang kerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah mereka.
Kenapa abang tak buat macam tu?
Suami :Nak mampus... Mana abang kenal isteri dia?'


2.Bunuh Setan
Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau si isteri menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut kepada suaminya.'Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan isteri itu bersatu/bersetubuh kan bang, dengan cara yang betul dan menjaga syarat yang betul maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama seperti membunuh 10 ekor atau beberapa ekor syaitan'. Kata si suami 'yerr kerr?' Tak apa malam ni malam Jumaat, masa yang sesuai untuk bunuh syaitan kan , betul tak sayanggg? sambil ketawa.. Isteri hanya tersenyum panjang. Selang dua hari kemudian, si isteri berkata: 'banggg, jom kita bunuh syaitan... bang'.
Si suami tersenyum panjang.
Selang dua hari kemudian,si isteri berkata:
'banggg, jom kita bunuh syaitan... bang'.
'takpe...tunggulah malam'.
Esoknya si isteri berkata:
'banggg, jom kita bunuh syaitan...bang' .
Si suami diam sambil mengangguk lemah.
Esoknya si isteri berkata
'banggg, jom kita bunuh syaitan... '.
Si suami tiba - tiba marah dan berkata ...........
'Ayang nie nak bunuh syaitan ke atau nak bunuh abang'


3.Pak pandir menunjukankan kepandaiannya
Nak dijadikan cerita, suatu hari pak pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye.Entah macamana, di tengah perjalanannye tadi dia terjumpe seketul taik yang masih panas. Tapi dia masih konpius sama ada betul ke bende yang dia jumpe tu seketul taik.Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat tu, pak pandir ambil keputusan untuk mengkaji sampel najis berkenaan. Pak pandir tengok ngan lebih dekat taik tersebut, lalu dia berkata, 'Bentuk macam taik...' Lepas tu dia pegang pulak taik tu, lalu dia berkata,
'Lembik...macam taik..'
Lepas tu dia ambik sikit taik tu lalu dia hidu taik tu, lepas tu dia berkata, 'Bau macam taik.'
Oleh kerana pak pandir ni masih ragu-ragu dengan taik tu lalu dia pun mengambil keputusan untuk menjilat sedikit taik tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit.... 'MEMANG TAIK! NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!'


4.papa dan mama

Di suatu pagi, seorang anak lelaki keluar dari biliknya dan bertanya pada neneknya:
"Nenek, mana Papa dan Mama?"
"Mereka masih di dalam bilik..." neneknya menjawab.
Anak itu tertawa kemudian sarapan sendirian lalu pergi sekolah. Ketika pulang.. anak
lelaki bertanya lagi pada neneknya:

"Dimana Papa dan Mama?"
"Mereka masih di dalam bilik" neneknya kembali menjawab.
Anak itu tertawa geli, lalu menghabiskan makan tengaharinya dan pergi bermain. Malam
harinya barulah anak lelaki tadi pulang untuk makan malam. Sebelum makan, si anak itu
bertanya lagi pada neneknya:
"Di mana Papa dan Mama?"
"Masih di dalam bilik" jawab nenek.
Anak itu tertawa geli.
"Kenapa dari tadi aku perhatikan engkau ketawa saja?!" tanya neneknya dengan nada tinggi.
Si anak menjawab,
"Semalam Papa masuk ke bilik saya untuk meminta gel pelembab kulit, tapi saya bagi gam
Super Glue..."


5.Keputusan seorang ayah...

Sang ayah dan ibu sangat marah dan menyesal bila mengetahui anak perempuan mereka
hamil."Siapa si bedebah tu," jerit sang ayah, sedang si ibu menangis. "Suruh dia datang
sini!"

Si anak pun telepon le mamat yang bertanggung jawab. Setengah jam kemudian sebuah kereta
Ferrari merah berhenti di depan rumah. Seorang lelaki separuh baya keluar dari kereta,
memberi salam lalu masuk kerumah.

Lelaki itu berdepan dengan mak dan ayah perempuan yang telah dihamilinya. Dia berkata,
"Saya lelaki yang telah menghamili anak anda. Tapi terus terang saya katakan saya tidak
dapat menikahi anak anda kerana isteri saya tak membenarkan. Bagaimanapun, saya tetap
bertanggung jawab atas perbuatan saya. Sekiranya anak anda melahirkan seorang bayi
perempuan saya akan wasiatkan untuknya dua buah supermarket, sebuah rumah banglo dan wang
tunai RM5 juta. Sekiranya dia melahirkan anak lelaki saya akan wasiatkan untuknya dua
buah kilang, dua buah supermarket, dua buah rumah banglo dan wang tunai RM10 juta. Tapi
sekiranya anak anda keguguran apakah yang harus saya lakukan?"

Sang ayah berfikir. Siibu berhenti menangis. Akhirnya sambil menepuk bahu lelaki itu sang
ayah berkata, "Kalau camtu hang cuba le lagi."


6.Tiga Sahabat

Kisah yang menceritakan tentang kecanggihan teknologi ini berlaku antara tiga orang
sahabat ketika mereka berhenti disebuah tandas awam di R&R...

[Sahabat A, selepas membasuh tangan]

Sahabat B&C :Ape bende kat tangan ko tu?? Awat bergetaq tangan hang tu tu haa???

Sahabat A :Ohh ni name nyer pager,canggih kan besar tangan aku jerk...

[Sahabat B, semasa dalam tandas]

Sahabat B : Tolong pegang handphone aku ni..

Sahabat A&C: Kalau ade call in caner??? Aper yang terlekat kat telinga ko tu???

Sahabat B : Ooo...ni namenyer bluetooth..kalau ade orang call!!dari jauh aku boleh jawab..

[Sahabat C, selepas keluar tandas dengan membawa tisu tandas yang masih terlekat di
punggungnya]

Sahabat A&B: Kenape tisu iu terlekat disitu C,???

Sahabat C : Ohhh ini mesin fax saye!! saye bawa kemane2 sahaja...


7.Pak Pandir beli Handphone

Pada suatu hari,ada seorang yang kaya raya tapi buta teknologi namanya Pak Pandir, datang
ke Kuala Lumpur . Ia berasal dari sebuah daerah yang sangat terpencil jauh di dalam hutan.
Ia datang ke sebuah kedai handphone. "Saya mahu beli handphone yang paling baru, mahal
dan canggih", katanya dengan nada sombong. "Ini encik, handphone yang encik
inginkan...tapi wang encik cukup ke?", tanya pemilik kedai tidak yakin.

"Ini duit tiga ribu", jawab Pak Pandir. "Tapi handphonenya tak boleh hidup pun?" marah
Pak Pandir. "Oh, encik perlu beli sim card ... baru boleh guna". "Saya beli sim cardnya"
jawab Pak Pandir. Tak lama kemudian, urusan mereka pun selesai dan Pak Pandir kembali ke
kampungnya.

Sesampai di kampung, handphonenya tak boleh digunakan, Pak Pandir rasa marah dan segera
pergi ke Kuala Lumpur semula.

"Awak tipu saya ya!!!Handphone saya tak boleh buat panggilan!!!!!!!!!!" marah Pak Pandir.
"Oooooo......mungkin tak ada signal encik".
"Saya beli signalnya sekali. Kalau jual handphone jangan lupa jual signalnya sekali"


8.MANDIKAN KUCING

Seorang budak lelaki berusia lingkungan 8thn membeli sekotak serbuk cuci daripada sebuah
kedai runcit. Pekedai: Banyak sangat ke pakaian nak dibasuh?

Budak: Saya nak mandikan kucing saye

Pekedai: Eh..tak boleh gunakan serbuk ni,ia terlalu kuat untuk kucing awak,silap-silap
kucing awak mati nanti.

Budak itu terus berlalu selepas membayar harga serbuk basuh itu. Seminggu kemudian budak
itu kembali ke kedai runcit tersebut.

Pekedai: Bagaimana kucing kamu?

Budak: Mati!

Pekedai: kan saye dah kata...!

Budak: Tapi saye tak fikir serbuk itu yg membunuhnya.

Pekedai: Habis siapa yg membunuhnya?

Budak: Mesin basuh itu..ia berpusing terlalu laju..!


9.Minyak Wangi

Suatu hari diwaktu petang di ibu kota , semasa ramai orang berebut-rebut untuk pulang ke
rumah terdapat seorang gadis yang keadaanya agak resah gelisah yang kebetulan duduk
dihadapan seorang lelaki jawa.

Gadis yang resah tu rupanya.. nak buang air kecil. Tetapi dia tak dapat turun sebab orang
ramai dan bas tidak berhenti, rumahnya pun jauh lagi. Tahan punya tahan last-last lepas
le sikit. Bila dia perasan dia pun buat-buat le buka handbag dan cuba mencari sesuatu.
Tanpa disedari lelaki Jawa tersebut.

Kebetulan orang yang duduk sebelah gadis tersebut pun bangun sebab dah sampai. Jadi gadis
tersebut pun alih le ketempat tersebut kerana sit dia dah basah. Jadi Jawa ni pun nak
duduk le. Bila dia tengok basah dia tanye kat gadis tersebut.

?Aduh bu..ngapa tempat ni basah ya?Huh?Jawab gadis tersebut, ?Ohh.. tadi botol minyak
wangi saya tertumpah.Saya cari tutupnya tapi tak jumpa. Dalam beg tangan pun tidak ada?

Jadi Jawa tu pun keluarkan le sapu tangannya dan lap sebelum duduk.Setelah duduk dia pun
cium le saputangan tersebut untuk menghidu wangiannya. Bau- bau punya baru la jawa tu tau
rupanya air kencing sambil tersenyum jawa tu menjawab..

Lo kalau minyak wangi jenama ini..Saya mau, saya ada penutupnya.. Gadis itu pun terus
bangun dan turun walaupun belum sampai ke rumahnya dengan perasaan malu dan geram.

0 comments: