CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 22, 2012

Anak Aset ke Syurga



In the name of Allah,the Most Gracious and the Most Merciful

Balik dari membeli makanan,seperti biasa terus aku on laptop. Bila bukak FB,seorang sahabat di friendlist meng'share'kan video ni. Aku yang memang minat dengan video2 UAI terus la klik tanpa fikir panjang. And this is the first time i cry bila aku dengar ceramah kat youtube. Ya Allah,sangat menyentuh hati. Terasa sangat dengan pengisian video ni. Apa guna degree kalo x tahu nak mandikan jenazah parents sendiri. The uploader telah combine some snapshot dari 2 ustaz ni dan hasilnya jadilah this video. Seriusly,lepas ni aku rasa nak mendalami ilmu mandi jenazah ni. Sedih sangat rasa bila kenangkan aku ni x pandai nak mandikan jenazah. Adik2 aku pun aku nak suruh diorang belajar jugak. Ya Allah,permudahkanlah segala urusanku.

0 comments: